This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ BKN XPANDAI, CUMA XRAJIN~

blogger-emoticon.blogspot.comSalam semua..oh..oh..
terharu n kagum plak aku kat adik2 aku rini..
oh..oh..dorang merajinkan diri kat dapur.

blogger-emoticon.blogspot.com
Adik2 aku bkn xpndai, cuma xrajin je kalu ade org kat umah.
rini koyen n kona masak..huhu..gud my sis
si koyen msk tomyam campur..oh..oh mmg sdp..xleh puji depan dia..
kona lak trajin giler, mks telur dadar n ikan bilis itam..
aku? hahhahaa...blogger-emoticon.blogspot.com
ari aku memalaskan diri di umah. bkn sll dpt lepak2 woo..
oh bahagia bila ade tlg kat dapur..
dik2 sekelian, sila rajinkan diri korang lg yer..
i luv u..


oh2..lupe nk gitau sal ketam msk lemak aku semalam..
Senang rupanya erk kalu ikut style ma akunye resepi..

Nk blajar x? Jum2..

blogger-emoticon.blogspot.comStep 1

~bwg merah (kalu xde amik je bwg besar)

~bwg putih (kalu mls nk kupas,xyah guna pn ble)

~halia

~kunyit

@ sume di atas sila tumbuk/blend smpai lumat@

blogger-emoticon.blogspot.com

Step 2

~ didihkn air, masuk santan n lada kisar.

~kaco smpai ko puas ati.

~then letak bhn tumbuk tadi

~ko kaco ler spenuh tenaga lg...

~pastu letak garam..

~kaco..kaco..kaco..

~ dh didih ko letak ketam..

~kaco dan kaco serta kaco juga kaco..

~pastu rasalah..dh ok lemak n perasa pn urmm..tutup api then hidang~

@aku xgune ajinomoto..xpnh gune@

Tadaaa...dh siap...

Ketam masak lemak ala kadarblogger-emoticon.blogspot.com



beboh: aisshh,cam lapo lak..kene cari mknan jap lg..huhuu..

0 comments: