This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~MATOK...MLS,,ZZZZ~

blogger-emoticon.blogspot.comSalam sume..byk giler aku tegok ari rini..
pesal erk??? hua hua..nk elak mkn byk..
sorilah ptg tadi xupdate,tido mapuh.. pdhal mls...oh oh..
matok mate lg ah..cane nie? tidolah sengal..
tido siang byk kali, tp matok lg erk..

blogger-emoticon.blogspot.com

pg tadi dhla xckp tido,ank buah lak kejutkan aku awal..
si kakcik(4thn) bsungguh2 ajak aku join dia gi bli kasut..
nk kasut pink.. isshh..syik2 pink dak nie..
tpksalaaa aku bgn awal..matok wehh...
pas siap trus gi ttc..mls eh nk gi jauh2..
aku gi ngan famili akak...

dh smpai tu aku gi giant jap, cucuk duit..
mane tau ade pape yg berkenan..
ingatkan nk sambar bj.kurung yg aku tgk ritu..
skali aku telek dekat2, haraamm jadah tul..
xlawo pn coraknye..ko tipu aku tipaahh..
oh..oh..xjd nk bli..haahaa..

blogger-emoticon.blogspot.com
then temankan ma aku bli tudung n beg..
sakan ma aku yer, bli beg raya..
aku ade beg tu satu je...itula beg jejalan, itula beg keje..
pilihan tepat, itam mari..sng nk matching..
aku ingat nk sambar kasut, xdok selera lak tgk kasut2 kat situ..
hehehhee..nyekit hangnya...

pas siap sume, aku blk umah laaa..
dang2 nk smbg tido, akak aku sorang lg mai..
ye tinggalkan baby ye 4bln ke aku,sbb ye nk gi klinik
abg pd baby demam plak..
oh..oh..aku suke baby..
truslah aku mlayan baby comel tu smpai aku tido skali ngan dia..


ble plak 3 kali dia tjaga..ko saje nk dera makcik ko kan?
xleh aku, geram tul..pantang aku baby kecik2 nie..nk cubit2..
siap aku rakam aksinya kat vidmie aku (vidcam aku ahhh)..
smbil duk lyn vid baby tu, aku skali lg tertido..kroh2..
blogger-emoticon.blogspot.com

pastu x larat nk jaga sbb matok..pass kat adik aku..
aku smbg tido..pas tido aku bgn buke lappy..
dh parah aku nie,wajib buke lappy..
muke pn ala2 panda dohh..

pastu nk releks jap, baby nok mandi plak..
sabo jela adik2 aku nie.. bkn nk tlg mndikan
tunggu aku gak..
nsb bek korang dpt akak giler baby tau..
kalu idak dh lame aku pang pung pang bebel kat korang..
oh..oh...
blogger-emoticon.blogspot.com

oklaaa.. aku rs cam xtau nk tulis ape..
aktiviti rini agak slow skit..
rini x duk dapo..adik2 aku je duk dapur
mlm td adik2 aku kuar gi bli kasut..
mencik aku...cantik2 kasut dorang..
siap bli tumit tinggi tu..ala2, ape pesen erk name kasut tu..xreti aku..
eh, sandal ler..kasut ladies tu haa..

oh..oh.. korang saje bli yg tinggi2..
saje pasan tinggi dr aku kan?? jgn mimpi yer..
akak mu still lg tinggi..
oh..oh..
oklah, stakat nie je aku bebel..
see u soon...tata...


beboh: aku mau bli kasut, sape mau teman akuuuu??!!

0 comments: