This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ LAYAN TV, LAYAN MATA~

skrg dh msk kul 3.oo am lbh dh, aku br pas mandi blogger-emoticon.blogspot.com
awalnye ko mandi...aku panas ler..
sblm tu aku br layan citer feveret aku, The Nanny & satu citer best kat channel 413..movies star kalu x silaplaa..
mmg best, xsesia aku x tido lg..bkn mate ko cam owl ke skrg??hua2..
so, aku rs mau citer psl 2 siaran tv aku tgk td..jum jenguk!

sape x minat TN erk? aku suke tgk even berulang kali ditayangkan kat channel Hallmark (702). Kisah seorang gadis, Fran Fine yg mencari pekerjaan tp sll je kene tendang cian, xde sape nk amik ye keje.. One day, dia cube jual alat kecantikan n singgah ke rumah Max Shieffeld..tup2 Max amik yer jd TN.kat situlah bermula kisah kehidupan.. mmg best citer nie, lawak spontan mmg syok.. tambah2 ngan ade si Neil dan CC..


Max seorang duda yg mpunyai 3 org ank Maggie, Brighton n Gracie.. hubungan kekeluargaan yg kelakar nie mmg best giler. even dorang blakon kat dlm studio, tp hasil lakonan mmg power.. bygkn dr 3 bradik tu kecik smpai remaja dorang still go on dlm siri kegemaran ramai tu.. erm, agak2nya mane si Fran tu skrg erk? still umur 29 lg ker?? hahahha..



satu lg citer aku tgk "Under The Tuscan House", kisah seorang janda,Frances yg membawa diri ke Tuscany slps bcerai ngan lakinya yg ade affair ngan pmpuan len. apabila kwnnya mlihat perubahan pd diri Frances, kwnnya tlh mcadangkannya bercuti ke Itali.. wpun btegas tdk mahu ke sana, akhirnya dia akur apabila dia sendiri tidak tahan ngan suasana bandar yg ble watkan smakin stress.

cam umah antu pn yer

Apabila smpai di Itali, dia tlh mbeli sebuah rumah di Tuscany dan mula mendudukinya. kerana umah itu agak lama n lusuh, Frances btungkus lumus membina suasana baru kepada umahnya tsebut. pelbagai pgalaman yg dialami oleh Frances.. di situ jugalah akhirnya dia menemui cinta sejati..sweet..

sepanjang aku tgk citer nie, mmg aku dh jatuh cinta ngan Itali..
bilelah dpt ke sana.. beranganler ko..
mmg lawa tmptnya,huhu..orgnya x silap aku mmg mulut 'manis', yg lelaki jgn ckpla..ble cair ayat2 nye.. dlm citer nielah..

"matamu seperti berair, berkaca2..bersinar"
"oh ye ker?"
"iyer, spt meminta aku berenang di dalamnya"
~ dahsyat ayat..gamaknye ayat2 ginilah kot wat pmpuan tewas ngan lelaki ngek kan??~


beboh: lyn tv ble wat kita berangan smpai ke awan.blogger-emoticon.blogspot.com




0 comments: