This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ TIDAK PERLU SEDIH BILE KEJE BYK~

Assalamuaalaikum WBT

ape kabar encik2? puan2? cik2?
sihat ka?
den x sihat..batuk jerk..dhla sakit tekak
nie kapla amat blur sbb byk keje.
oh keje.oh keje.
keje nie dh jd teman setia aku dh.
oh keje.oh keje.

kalu keje byk, aku amat2 hepi.
xmkn pn xpe.minum kenelah.
kalu keje xde, rs cam x berkualiti je diri nie.
tp aku plu sedar, keje kuat2 tp pastikan timbul kepuasan

kini, keje makin byk.
pas raya cina, keje btimbun2.
pegawai atasan nk mai check.
prestasi mesti maju ke depan.
xpasai2 aku kene transfer.
kalu transfer sbb bagus xpela.
kalu nan ado? huwaaa...

maaf pd yg sll je arapkan aku ho haaa cam dlu
wa manyak bz lor..
pala manyak weng.
dlm ati cuma nmpk paper work.
dlm jantung simpan laporan program
dlm pankreas tletak manyak senarai name org.
tp dlm perut ttg ade mknan..
gagagaga..

chow dlu, arini blk lmbt.
keje mau buat di sini.
nie pn mcelah gak.
kalu bwk blk keje ke umah,
alamak keje kat bwh katil, aku senang lenang tido..
hahahaha..

tata..tutu..

0 comments: