This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

BIARLAH IA BERAKHIR DI SINI

Pada 11 Mac 2011, dengar rasminya aku meremove 2 org kwn dr frenz list.. semoga kamu berbahagia selalu dan diberkati oleh Allah SWT. Ampun dan maaf di atas segala kesilapan aku yg mungkin buat korang kecewa dgn sikapku.. Aku berharap korang tak salahkan aku dengan tindakan aku meremovekan korang.. sbbnye itu mungkin terbaik untuk diri korang n aku.. ape2 pn, aku cuma nk ingatkan korang utk kesekian kali, aku tak suka difitnah dgn perkara yang aku tak buat.. Selamat ulang tahun ke 29 utk korang berdua yg jatuh pada 11 Mac 2011.. untung korang, ble share sambutan besday.. semoga bahagia selalu..Salam dari jauh.. ~ ~~~

0 comments: