This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Blog Ini dan Aku

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Salam, ape kabar sume..
terima kasih krn sudi jenguk blog aku yer..dh bkarat..
nie post yg aku update blk..
tujuan utama blog aku nie bkn utk giler glamer tp sekadar tmpt luah perasaan aku, tmpt ilang
tensen jerk suke gelak nanges gelak gosip sume de...


Aku bkn reti sgt blog nie, tp rs mul
a minat plak...hua hua..
so, biarlah aku kenalkan diri aku serba skit.. xreti nk start gane..pakat harung jelaa.
lame2 korang lepak ngan aku k
at sini, korang akan kenal aku..
blogger-emoticon.blogspot.com
Nama dirahsiakan, usia taun nie dh akhir 20an dekut nk bgtau..hahha..
Aku dh bis blaja, kini tunggu pas raya bakal bergelar pekerja.. keje pe xleh gitau..
ape lg erk?? aku sorang yg s
imple..otak giler2, suke gurau kaso ngan famili n kwn2.sape x biasa mmg xleh msk air ngan aku..

amende lg erk aku nk merepek?? kalu ade pape korang nk tau lg, sila ler bg cdgn/kritikan di shoutbox aku.. kalu x pn just email or YM me..maceh..


beboh: xknl maka xcinta, jgn knl sbb xmo pn bcinta ngan kamu..ble gitu??

0 comments: