This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ SUKA SGT BIAR BLOG TAK AKTIF..RUGI2....~

Hangat2 taik itik tul ler aku nie..
dlu ckp pang pung pang xmo bg blog terperap ge jeruk, skali blaku lg..
wallawey, 3 bln perabihkan beras kat umah xkan xde ms... sengek2..
hai, hai, ape kbr sume?? lame tak jupe (ade ke org jenguk blog aku nie?? ) T___T 

huahua, xmo ckp byk..jom sembang..
aku rs nk citer psl 3 bln aku merempat kat umah ni haa..
cam pekasam ape ntah,
yg nyata kulit makin putih, yela duk umah x kene pns..
aku mls weh nk kuar2 tnpa tujuan, nk gi shupin pn mls. 
 (ape aku rajin sebenonya nie?? )

xtau ler aku nk citer ape..
rutin harian bangun tido~ mkn~ tgk tv~ layan tenet smpai ngantok
bosan x?? mmg bosan.. tu bahana org mls nk keje..
Tp ade ms aku jg anak buah, mlayan dorang best
(aku nier x terlayan derk sape2..huhuk)

nie dh nak abis pose (aku mls nk pjgkan citer)
pale otak aku asyik tbayang2kan date nk check posting..
kwn2 aku dh berlambak dpt surat ke Sabah & Sarawak..
memula hepi aku x kene (stakat nielah), tp...
tetiba aku jeles.. aku cam nk gi sabah/srwk
ble simpan byk sket duit ( hahahha, x ikhlas tul aku nie..xdela..tipu jerk)
aku rs gi sane cam lg bestt... huhuhuk..

ape2 pn aku tunggulah turn aku dpt surat tu..
oh abg posmen, cpt2 anto surat. u mek mi nebes ahh..
huhuhu, ape kes pepagi buta aku blogging nie..

nie semata2 sahut cabaran, aku mau berblogging!!
konon, jgn hangat2 taik itik lg dhla me wehh..
opss.. out dlu. byk dh beboh...tata



beboh: mencik kalu bsawang lg!


0 comments: