This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ ARINI WENG CARI LAYOUT BLOG~


Asal aku nak cari jerk, susah nk jupe yg cantik2..
tapi bile dh msk satu web jerk, jupe blambak yg cantik2..
jd weng aku nk pilih yg mane satu..
x pasal2 aku tuko layout ikut sukati aku je nnti.. hua2..

Nie sebenonya aku ngah pening nk letak layout ape..
ade yg kaler purple gelap pn cantik, tp itam giler..
dlu dh kene warning, better terangkan akunye blog..hua2..
nie bile cari yang terang2, cantik2 blake.. sesak napeh weh nk pilih..

Nie kalu suh pilih baju2 ke, kasut ke, aku rs sume aku rembat..
nie mende alah nie mane ble rembat2.. 
x pasal2 blog aku cam sampah sarap..
nak cantik jd cam makin udooh..
(umah cantik xsemestinya bagus, umah udoh xsmestinya xbagus..amende aku merepek nie)

so, wat ms ini aku persembahkan...
INILAH RUMAH BLOGKU..
ble gitu?? xdela cantik mane..hua2...
arap2 aku dpt go on ngan blog nie..
(jgn ckp lbh, kalu x update sesia jer ko nie pang pong pang sblm nie)





beboh: jgn nk hantam layout blog aku membabi bute, tego elok2.. .v.

0 comments: