This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ ALAHAI, APE MENDE BYK SGT PERKAKAS BLOG NIE???~


Seyes pas aku bercuti pjg dr blog dlu, aku jd blur..
aku tgk atas tepi blog nie mcm2 mende ade..amende aku nk wat nie?
aku letak pic, terlari ler plak kedudukannya..
aku nk delete, xmau plak dia nk ilang..mengong ker ape??
(wehhh, sedo diri..ko tu yg xpndai..slhkan mende nie plak)
T___T yer, sedo diri skrg..

Dahlah pale aku nie cam benok nk adjust mende nie, 
tgn lak laju plak bchatting..
pe kes ko chatting pepagi nie? tu haaa.. 
kwn dubai aku tu, merepek tul kalu borak..
aku suh speaking, nk gak ckp malay..xkisah weh, 
tp bile malay, amendelah ye taip..
merepek2 smpai aku blur..
mksudnye citer psl ikan, dia merepek2 citer psl umah..
x ke xde kaitan tu..kalu dia citer psl dia jd nelayan tu ble trima lg, 
ade kaitan gak ngak ikan..
nasib akulah kan, tgh jd teacher ngajar malay kat dia..
ye lak ngajar english kat aku.. harus aku lg haru biru in english..
(sekalian alam, jgn main2, aku kene anto latihan tau.. 
         sedih kene komen T__T)


beboh: jgn nk tunjuk pandai...tanye sifu2 ttg blog.. karang aku tgk ko lg mengarut tepek mende yg bkn2.. hua hua..

0 comments: