This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ 5 PERKARA TTG SKUL~

aish.. ape 5 perkara aku xleh lupe ms kat skul dlu erk??ermmm.. jom jenguk..

blogger-emoticon.blogspot.comtime nie mmg xleh tido..

TADIKA
~slipar merah aku kene curik! tp aku halalkan sbb slipar pcuri tu ikat ngan dawai..sedih nengok..
~wktu plg best wktu senaman, pdhal main kejar2 jerk..
~blk skul ngan van sardin
~sape borak ngan dak lelaki, dicop gatal. kecik2 dh tau istilah gatal..hua hua.
~pinggan n cawan time rehat very colourful. esok merah, rini biru.tulat hijau.mmg x bg same.

SKUL RENDAH
~ terharu pnh sandang pelajar terbaik B.Melayu darjah 5 & 6.
~pegang watak prince ms drama Cindilala. jantan sgt ke muke aku?? huhu..
~wakil skul dlm netball.xpuas ati tul xdpt wakil zon.
~jd pgawas n pnh kejar budak mental kat padang time skul.ye nk blk, cikgu suh kejar.hampeh tul, kuat dak tu..
~moyang aku meninggal ms aku excited wat latihan netball.plawanan tu aku x join.

SKUL MENENGAH
~even aku dh abis skul, aku still contact cikgu skul aku.cyg dorang..
~pglmn kertas lukisan dikoyak oleh cikgu mat gawi ms amik p.seni spm.. bkn senang nk wt blk.
~ms ting.4 br ptama kali jth cinta tp x kekal. sbb exbf sengal.
~suka bkawad n sll wakil rumah sukan n skul time merdeka.
~pnh aku pukul kwn lelaki sbb ye tayang pic pmpuan lucah kat kwn girl aku.mmg ko cr pasal..

UNI 1
ops, aku 2 kali beruni jadi ade uni 1 n uni 2
~ptama kali tinggal jauh di perantauan.
~ptama kali beraya kat tmpt org
~ ptama kali daki gunung kinabalu
~ yoyo centrepoint yg best sgt2..wajib bli tiap kali gi sane.
~ikan bakar blakang pasar philipine yg best abess.

UNI 2
~dugaan tmpt mkn yg xde n tmpt tinggal ala2 gitu.
~duit elaun pnh lmbt, korek tabung aku time tu.
~2 kali lappy hang,nanges tul.esemen nk kene anto lak tu..last2 smbar br.
~start reti gi tgk wayang.dlu haram xtau.
~sll gi umah akak kat puchong, miss her.

bila dh tinggalkan alam belajar nie, makinlah aku rindu...ape2 pn aku xkan lupa kenangan tersebut. walhal ade gak mmg dh lupe.
bila dh start keje rs cam nk blajar blk..hahhaa..
bile blajar gatai2 lak tingin nk keje..
mmg manusia xpnh puas kan??
hehehhe..oklah, dh abis aku merepek.
nk tido lak.. kroh2..


beboh: dlu sll je wat cikgu weng, nnti time aku weng sbb student lak..mampus ler...
blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments: