This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~ BERTIGA LEBIH BAIK~

blogger-emoticon.blogspot.comSalam sume.. msti ramai dh tido nie..huhuhunie dh msk ari br erk, hohooho.. hi..maceh membaca..
aku br jer pomot my blog to my frenz..tp xsume aku bgtau sebab aku segan.
yelah,blog aku xdelah sehebat blogger2 yg power tu..
blog nie byk merepek2 je..hehhe
blogger-emoticon.blogspot.comsbnrnya aku nk bgtau aku nk kuar shupin ngan kwn2 aku si nas & ana.
Insyallah mlm karang.temankan nas shupin n melepak jap. best2...
mesti korang x knl mrk kan? huhu...btw,kami nie satu skul n satu class dlu.
tp dlu x rapat,
we all ngan geng2 msg2.kami nie 3-3 duk barisan blkg,tp len kelompok.
ms kat skul dlu, aku x kenal sgt dorang. si ana adelah aku tego, si nas haram xpnh ckp kot.sbb de org bwk mulut kate nas x suke aku..hampeh jer org tu kan??
blogger-emoticon.blogspot.comaku rapat blk ngan dorang bile bjupe di fb.
ble dikatakan kami borak2 kat fb je. nk jupe kadang kala ler.dr situlah kami mula rapat. thanks fb.sumtime ade ms kami kuar bjupe.
oh..mlm nnti nk kuar ngan dorang, so msti byk nk borak.
hepinya!! aku akan abiskn ms bersama2. yela pas raya aku dh nk keje, mungkin di penang. so jrglah ble blk.cuti pjg br ble..sedih sob2..


korang ade kwn x??
aku ramai sgt kwn, smpai x thitung oleh jari aku nie..
lecturer aku pnh ckp, kalu korang ade kwn yg tul2 kenal korang lbh dr 100org, mknanya korang mmg disenangi.
aku ade seramai itu ker erk?? hurmm..ntah,mgkn kot..

aku ade mcm2 jns kwn. ade kwn skul, kwn U, kwn seofis, kwn forum, kwn fb, kwn ym. same je cam korang.tp x sume aku rapat. aku rs kalu stakat tanye kbr hi hi bye bye nie, rsnya tu dpggl kenalan kot.. ye x?? konfius gak nie..
kwn skul aku plg rapat si enun n eyda. skrg dua2 dh kawin.ade kluarga sendiri.aku tumpang gmbira.even jrg jupe, aku still contact.

kwn U pn ramai, x terhitung rsnya. kwn je, nk jupe sahabat tu amat2 pyh. sbb serik pn ade bila kita anggap dia shbt, tp dia perlekehkan dia. sape mkn cili sila minum ais byk2..
kwn forum n fb wat ms nie plg menceriakan aku.mgkn ms terbatas utk jupe kwn2, onkan lappy trus ble jupe dorang. itu yg best..heehhe
ape2 pn, korang ttp kwn aku..kita kwn kan?blogger-emoticon.blogspot.com

oh, x sabarnye nk tunggu mlm nnti..hee..arap2 xde mslh yer..

NAS & ANA, ARAP2 HUBUNGAN KITA BERKEKALAN YER..AMIN.

beboh: sume org ble kwn ngan aku, tp xsume ble pksa aku utk trima dia jd kwn.

0 comments: