This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~KASUT2 YG PUASKAN ATIKU~

blogger-emoticon.blogspot.com
Salam..pening pale..pening2..
arini amat2lah sibuk.. bgn pagi trus wat keje..
oh oh oh.. penat2..memula packing buku2 lame..
utk recycle..punyela aku byk buku, dpt RM40 jerk??
mmg hampeh tul tmpt recycle tu.. skit giler..

pastu mlayan lak ank buah aku yg xmo tido tu ha..
aduhai, sabo jelaa..
pastu siap wat keje packing2, aku releks jap..pastu smbg lg wat keje len..

mlmnya aku gi kuar shupin kasut raya..
ngan sambar 3 pasang kasut, gile ko.. sume itam..
blk tu aku br pasan aku beli kaler same..
padahal aku minat pepel n dark choc..
nie msti kene panahan kata2 akak aku.
"warna itam senang nk matching mane2 bj"
oh..oh..

korang jgn ckp aku boros yer..
even 3 pasang, tp byk kegunaan tau..
2 pasang tu nnti ble gune utk keje
sepasang lg mmg bli utk kuar santai2..
oh..oh..
senangnye ati aku shupin mlm tadi..
wpun kat bandar punyelah ramai makhluk, tp puas ati..
maceh kakchu join shupin tadi..oh..oh..

0 comments: