This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~SALAM LEBARAN SALAM AIDILFITRI~

blogger-emoticon.blogspot.com
Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir & Batin kepada:~
~ Aboh n Ma tersayang.
~Kakandaku, Akok,Kakme,Kakchu,Kakdah
~Adindaku,Komah,Kokah,Koyen,Kodie,Koyah,Kona n Kodik
~Anak2 buahku, Danial,Aishah,Kakcik,Danish,Insyirah,Aleesya,Haris,Haikal,Hazziq,Dhia & Asna.

blogger-emoticon.blogspot.com

Tidak dilupakan rakan-rakan dari zmn kecik till beso...

tmpt studyku
taska TP,SKRB,SKDM1,SKBK,SMKAW,SMKSA,SMKSS,UMS & UPSI
giler gaban byk tmpt aku blajo..

tmpt kejeku
UMMSC Sdn Bhd, Nicosaga Sdn Bhd, Smart Comm
sempatla keje b4 continue study.

teman2 forum n FB
~Cari.com, Jomlayan.com

dan kepada kenalan2 maya n x maya..
maafkan segala dosa2ku..aku pn bkn sempurna.
kalu ade aku terhutang sume, harap bgtau kalu xmo halalkan.
aku pn kdg2 x ingat gak..manelah tau terada..

Oklah, aku dh nek risau time raya2 nie..
mkn x ingat dunia..sedara dh ckp cam badak dh aku nie haa..
siap ade ckp cam mak2 org..sadis tul...
cubaan tul makanan2 time raya nie..
arini bkn men lg aku melantak...pasni kene control..

arghhh!! giler gaban berat dh nek 70 lbh..
berat spttnya just 56 sehhh!!! giler kentang tul..
oik diriku, control skit mkn2 tu..ayoo...
larik org tgk ko nnti....hohoho...


oklah, chow dlu..
sori xdan nk update..penat...

0 comments: