This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~RINDU PADA TEMAN TERUBAT2~

blogger-emoticon.blogspot.com

Salam semua.. sihat ker??
penat giler arini n semalam..hua hua...
aku gi raya umah pakcik2 n makcik2 aku pg raya tu..
pastu gi umah ana (anaconda)
si nas (kak poh) beraya singapore plak,xble nk gi umahnya..
blogger-emoticon.blogspot.com
arini plak aku gi umah akak aku..
msk nasi minyak sbb sedara dia dr penang nk mai..
penat giler aku.. huhuhu..
pastu aku gi beraya ngan ana...
arapkan aku, mmg x bergerak..de lesen letak dlm frame..

blogger-emoticon.blogspot.com
sempatla gi uma si zul, pastu gi umah enun ..rindu giler kat enun..
pastu lepak ke umah azihan..sedap giler nasi minyaknye..hhohohoo..
btw, hepi sgt dpt jupe kwn2 lame..luv u all..muahhh!!


beboh:akhir2 nie beboh dislowkan.. nnti ler aku update..keh2...


0 comments: