This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

RUMAH SEWAKU..

Alhamdulillah pada 03 Oktober aku dh masuk umah sewa baru..

Adeh, penat jugak membeli brg umah..dekat RM500 jugaklaa..

Tu br skit..hohoho, nsb bek ade housemate..hua hua..

Even umah tu ala2 serba x kena, aku n the geng hantam jugakla..

Xkan nk menapak umah mok BIL lelame kan..

I sogan..gagaga...

Ape2 pn berlaku, umah tu ttp aku duduki..

Mgkn ade hikmah di sebalik dugaan yg menimpa..

Yelaa, xkan ler nk menangis2 kan..

Cuma rasa x selesa tu adela..

Yela tingkat bwh mgkn kami akan bersih sebaiknya..

Cuma tingkat atas tu xtau ler camne, x brani nk usik br org..

Nk suh dorang bersihkan pn xleh, sbb kami dh menyewa..

Xkan dorang nk masuk plak kan...

Jika ade kekuatan kami cuba yg terbaik..

Kalu idak, ermm..



Sewa pn murah, sebulan just RM300 serumah bkn sekepala...

tmsuk bil air n letrik..

Dh ade peti, set kusyen, katil zmn besi, tilam ala2 nk tenggelam..

Jam dinding lame (antik tau), ape lg erk..ermm..

Mesin basuh (lum test, xtau ok ke idak)..

Langsir2 ala2 nenek kita dlu..tp cute..

Set meja mkn de dua..

Almari lame pn ade, tp kami x gune..

Almari pakaian ade 2, tp dorang letak bj dorang..adehhh..

Sbb pintu stor xleh tutup, kami cover ngan langsir..



Utk hindarkan bau yg mmg x brp nk best, kami cover pintu tu ngan langsir..

Oh tidak lupe penyelamat idung kami selama2nya..

PEWANGI BILIK..okehh..

Oklah, setakat tu jerk penerangan aku di musim bekerja..

Insyallah, aku berharap plg lame aku stay sini 3 tahun sblm dpt transfer dekat ngan ehem2.. hua hua.. Insyallah..

Kalu ade jodoh, idak ke mane kan.. Semoga Allah memberkati hubungan kami.. (selingan jap..gagaga)

0 comments: