This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

BERUKBAND XDE, UPDATE PN LAMBATLAA..

15 Oktober 2010

Salam 1 Malaysia..Salam Ukhwah dan Salam Membaca...

Maafler sbb lame giler x update..

Kekangan ms bekerja n xde tenet watkan aku jarang btapak kat sini..

Kalu nk update pn aku tpksa taip2 dlu, then ade ms gi cc trus update..

Hua..hua..xpela, dugaan blake nie..


Td awal pg aku sibuk skit, tp sekarang dh xde keje..

Aku sempat lukih “pokok sahabat” utk ana n nas..

My lovely frenz..gagaga..


Hari2 yg berlalu aku penuhi dengan waktu bekerja..

Kalu blk keje dipenuhi ngan waktu mkn n tido..huhu..

Aku lum bergaji n lum mampu nk meroyan ke mana2..

Lg satu, keta pn xdak..gi keje pn ngan taxi tau..


Insyallah, kalu dimurahkan rezki nk sambar keta taun depan..

Keta ape erk yg best? Sila bg pendapat..

Nk hulurkan down payment pn dialu2kan sgt.. nyekit hapah mung nie..gegege..

Oklah, stop edit utk post ini..

Tgk post lelain gak yer..

Muahh...!!

Beboh: tangan laju je menaip, skill taipan masih tajam sehh...suker2...

0 comments: