This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

TIME SENANG XCARI AKU, TIME SUSAH MANIS MULUT YER..

Biasa tak korang kene ngan ayat di atas?

Aku penah terkena dan mengena...gegege..

Maksudnya adelah kwn2 yg camni thadap aku

Dan x tkecuali aku adalah kwn sebegitu..oh sodih..


Teringat satu peristiwa yang berlaku baru2 nie..

Aku ade kwn YM, biarlah aku pggl Sudoku..

Sll ler jugak msg2 n chat di YM.. biasala, sembang2 kwn..

Sejak aku bz time blaja, aku dh kurang chat n YM..

Nk dijadikan citer, ms praktikal aku dpt area dia..

So, dr dialah aku mencari umah sewa..

Wpun xdpt umah dgn bantuannya, tp kesungguhannya wat aku said thanks..huhuhu..

Jadi iduplah aku di tmpt praktikal ngan tensennye..


Knp tensen? Byk mende kene wat utk penuhi syarat tamat pengajian..

Aku abaikan khabar brita drp famili, si dia n sudoku nie..

Sbb ms tu aku xde mood sgt2 nk melayan org.

Melainkan kwn seangkatan praktikal n org2 di tmpt praktikal..


Nak dijadikan citer, lepas beberapa bln kendian aku br contact kwn aku..

Aku tanye kbr, then dia tanye sape aku..

Aku perkenalkan diri n dia ckp dia mtk maaf sbb hst dia prob ritu..

Aku pn memula nk gak rancak berbual, tp nmpk dia x interesting..

So,xdelah aku nk melawak lelebih..


Pastu dia msg aku then dia bgtau dia terasa ngan aku..

Dia ckp aku jadikan dia tmpt nk mintak ptolongan jer, bila senang dh lupakan dia..

Perghh, ayat2 jujur dia itu membuatkan aku tsentap..

Oh, tp aku x marah sbb aku tau mgkn aku ade tsilap kat mana2..



Then aku explain kebizian aku membataskan aku berbual ngan dunia luar..

Then dia paham n dia pn mtk maaf sbb luahkan ape dia rasa..

Aku pn mtk maaf sbb aku pn sedar kesilapan aku tu..

Then aku ckp pasni aku xkan wat dia terasa..

a.k.a aku xdpt nk rapat ngan dia..

penjelasan aku mbuatkan dia tau aku xmo kwn ngan dia..

then dia ckp xpela, dia x kisah n xnk kwn pn xpe..bye2..

aku jwb aku xnk dia terasa ngan aku lg..

yela, aku kwn x baik kan..

mane tau akan dtg aku tbuat lg..

better aku undur diri..



Kadangkala kita x sedar ape yg kita lakukan wat org trasa

Kadang2 kita x pasan ape kita fikir btl, org len x fikir sebegitu

Kadang2 juga kita merasakan org cr kita time susah jer, time senang x cari pn..


Tp kadang2 kita x tfikir kwn2 xnk cari kita time senang sbb xmo ganggu kita..

Sejauhmana anda mampu menilai kwn2 anda? Anda yg tentukan..

Bagi aku, sape2 yg terasa ngan aku, aku mintak maaf..

Pada sesiapa yg wat aku terasa, biarkan aku dengan perasaan itu..

Terpulang kpd anda utk sabar memahami diri aku..gegege..

Dgn kate len, kadangkala aku nie ngade2..


Terpulang pd semua..

Perasaan org xble kita sekat..

Perasaan org xble kita tau

Perasaan org xble kita lihat..

Nak tau perasaan org itu, kita harus pndai btanya, mentafsir n mintak penjelasan..gegege..

Aku x mampu nk nilai semua..

Better aku nilai perasaan aku yg ade negatif n positif..

Best idup pnh dugaan nie..

Gegege..arap2 ade org x pening bc post aku nie..

Chow cit cot2..

0 comments: