This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~BILA IMPIAN SELALU DIMAKBULKAN~

Semua orang menyimpan impian n angan2..
sll gakla org ckp "jgn berangan di siang ari"
huhuhu..mlm ari ble berangan ler erk..keh2..

tapi tak salah rasanya kita berangan asalkan angan2 tu ble dicapai..
beranganlah sepuasnya n cube gapai ape kita impikan..
bila dh berangan ia menjadi impian dlm idupku..
ade gak angan2 aku blalu begitu saje..

aku pn ade impian n angan2..
dlu ms skul aku sll pasang niat mau jejak kaki ke universiti..
bkn main jejak gitu jer, maksudnye menimba ilmu..
ilmu dari pakar2 ilmu yg amat dikagumi..
bkn semua org berpeluang..dan x semua bernasib baik...

aku ade kwn yg sgt pandai..
sgt2 pandai n menjadi idola aku
tapi rezkinya xde utk timba ilmu smpai universti..
tp aku? yg sederhana berpeluang..jadi aku bsyukur..
Alhamdulillah, kwn aku ttp berjaya dgn dirinya..

pas aku impikan keinginan belajar di universiti
dah ade dip, dah de deg..
aku trus menyimpan hasrat utk dptkan Master..
bkn aku kerja kelayakan, tp aku kejar kepuasan..
kepuasan mencari ilmu membuatkan aku lebih jauh ke depan..
lebih ke depan aku maju, lebih bpeluang berjupe pakar2 ilmu..
sape x mau kan?? tepuk dada tanye selera..

beralih impian nan sederhana..
aku nk melancong ke Jepun.
negara Asia yg aku cukup kagum selain tanah airku sendiri..
teknologinya mmg setaraf negara barat..
kemajuannya mmg aku kagumi..
arap2 aku dpt kecapi..huhuhu..

okla, aku di cc nie..
jd xleh nk lepak lelame..
see u later..muahhh!!

0 comments: