This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~KNP X UPDATE?? JAWAPANKU XDE MS..HEHE~

Assalamualaikum WBT..

Dengan lafaz Alhamdulillah, aku menarik nafas lega kerana dapat membuka blog yang dicintai. Kesian blog aku, dh berzaman x dibuka dan diupdate.. Tuntutan keje yang mmg super duper bz membataskan aku berbuat demikian.. walaupun FB still lg rancak aku bertandang, xble disamakan dengan lepak bersama blog.. blog nie adalah tmpt aku berkongsi ilmu, berkongsi cerita dan berkongsi celoteh merapu2 kepada sape yg kebetulan baca.. kalu xde yg kebetulan tu, mknanya aku seko2 jelah baca..ahak2..

Last update pada bulan April..sekarang dan menjengah bulan Ogos..byk kisah yg berlalu pergi..aduhai..rindu sekali mahu mengarang celoteh utk tatapan di masa depan..Insyallah, ada masa aku lebihkan ms untk menjengah di sini..sila mai ramai2 ye.. hahaha..ngek..

0 comments: