This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

~SEPENING KEPALA MEMIKIRKAN INI~

Assalamualaikum..
Pening tak arini? pening sangat.. mane nk pk pening keje, pening perut lapo sebab pose, pening psiapan??? ooo..persiapan kawin.. aduhai, sape ckp keje kawin nie senang..pening2.. lg pening mikirkan pasal keje.. aduhai..
Insyallah,jika diizinkah Allah SWT..aku akan menamatkan zaman bujang pada bulan Disember nie..Memandangkan aku keje di Penang,famili di Trg,cik abg di Johor dan familinya di Ampang,maka keje perbincangan antara kami byk melalui panggilan telefon.Penat jiwa pn ade memikirkan cara nk mengatasinya memandangkan susah gak nk bincang dlm fon..tak gitu??
Pakej perkahwinan aku amik ngan kwn aku, kebetulan dia pun br nk launching butiknye.. tp aku dpt murahlah sbb half dr rege pakej tu dia bagi sebagai hadiah kawin..suke2...Pelamin 3 panel,baju pengantin selai,hiasan meja mkn,hiasan bilik tido n mekap, total price RM2000.00 shj..blelah ko kawan..hahaha..
Jemputan tetamu x sure lg ramai mane.. tp aku dah booking nasi minyak utk majlis nnti. Ini pn kwn aku cadangkan, nasi minyak makcik tu katanya sedap. lgpun kira oklah rege. Nasi,Ayam Masak Merah,Gulai Daging dan Acar sume skali RM10/person. oklah kan? mls nk pk pjg dh..
Hantaran kawin blum beli, akan beli ngan cik abg.. door gift pn same, blum beli tp dh tau nk beri ape.. utk tetamu biasa, nk bg seuncang coklat, sebekas kecil jeruk ceri (penang mali) dan kalendar poket.. utk tetamu vip (rombongan lelaki dan kawan2), mgkn akan bg seuncang coklat, sebekas kecil jeruk ceri, kalendar poket n keychain (tempah dr student skolah) dan kalu rezki murah mgkn bagi senaskhah doa harian.. Insyallah..okla, nk balik umah dlu..kendian ade kerajinan aku smbg update...hehe..

0 comments: